Merhaba Arkadaşlar!!! ArAstA bir Gençlik Hareketidir. Ülkesini seven, doğduğu şehrine ve anılarına sahip çıkan herkesi buraya bekliyoruz. Sitemiz sürekli güncellenecek ve arastanın faaliyetleri buradan sizlerle paylaşılacaktır. Hepinizin yorumlarını bekliyoruz...

14 Eylül 2008 Pazar

DOGAL HAYATIN PiÇİ TIMSAH

belgesel izlerken tarafsizligimi korumaya ozen gosteriyorum. misal oyle keriz gibi uzulmuyorum bi aslan geyik yerken veya coşmuyorum cita ceylan kovalarken aha yakaladi, iste yakaladi diye. neticede doganin kanunu bu isler dogal karsiliyorum yada benim skimde deil hic (ki o daha iri bi ihtimal.) ama TIMSAH hayvani olayin icinde olunca bambaska bi hale geliyorum. resmen kin guduyorum timsahlara anasina bacisina sovuyorum her gordugumde. suyun icinde sinsi gibi bekleyip gelene gecene saldirmalarini her gördügümde vicdansiz ibneler diye haykiriyorum. buradan tum belgesel alemine sesleniyorum: bu hayvanlari ekrana getirip onlara prim vermeyin. Trakya mega bir memleket olduğu için timsah yok çok şükür. şerefsiz memleketlerin hayvanı timsah. afrikada olsun güney amerikada olsun oralarda var hep. İyi ki aramızda buralardan kişiler yok. askere gidecek olan ulaşa da selam ediyorum böylelikle..... Andi

Hiç yorum yok: